Strona Poświęcona Margonem
Zbanowany
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Droga Światłości:
Umki jakie bierzemy od 25-40 lvla są różne
0/6 Koncentracja Many w to walimy od samego początku by móc używać skilla kula ognia
0/10 Wzmocnienie many im więcej mamy intelektu tym więcej dostajemy many (proszę ten skill dawać dapiero od 60 lvla )
0/11 Przywracanie many ten skill możemy dawać od 40 lvla gdyż wtedy zużywamy więcej many i takie coś nam się przydaję ;d
0/7 Magiczne Trafienie Krytyczne (od 100 lvla)
0/19 Zwiększenie Absorpcji (od 160 lvla)
0/19 Zwiększenie Absorpcji magicznej (od 160 lvla ) - walimy na zmianę z absorpcją .
0/5 Wzmocnienie Absorpcji Dystansowej (od 150 lvla ) .
0/9 Moc Leczenia umiejetność przydatna kiedy mamy itemy do leczenia ( od 100 lvla brać polecam)
0/14 Leczenie Ran (Najlepsza umiejetnosc jaka posiadamy polecam nawet od 40 lvla )
Droga Żywiołów:
0/6 Spec Magi Ognia ( Potrzebne strasznie do kulki ognia naszego najlepszego skilla ) walimy na 30 poziomie w to
0/14 (Gdy już mamy speca magi ognia możemy walnąc w to gdyż ten skill zwiększa nasz dmg od ognia co jest bardzo dobrym wyborem
0/10 Potęga Ognia (od 80 lvla ) ;d
0/6 Spec Magi Zimna gdy już mamy kulkę możemy walnąć w to by wziasc zamrazajacy cios
0/10 Potęga Zimna (od 120 lvla)
0/12 Lodowy Pocisk (od 180 lvla ) wcześniej postacie mają mniej więcej równe SA potem innym się przyspiesza i tym skillem musimy ich pozbawiać sa używamy go tylko raz w pvp ! góra dwa potem walimy kulką .. bez sensownie jest się leczyć
0/5 Zamrażający cios walimy w niego gdy tylko możemy przydatny przy expie w pvp / szansa że przeciwnik straci turę przydatny bardzo na tytanów.
Droga Sprytu :
Mag nie jest postacią która ma za wiele życia czy szybkości jest postacią która wykorzystuje siłę swoich ataków :
Ja sam mając 200 mam w tej specjalizacji tylko
0/18 Wrodzona Szybkość ( sam posiadam jej teraz 14 ) :d
Offline